czwartek, 13 kwietnia 2017

Koszyczek

Dziś zajmowałam się ozdabianiem koszyczka na święconkę.  
Nie potrzeba wielu rzeczy, aby zrobić coś takiego. Jeśli macie jakieś pojedyncze kwiatki, trochę wstążki i klej na gorąco, to wszystko co jest wam potrzebne. Na pewno miłym akcentem świątecznym jest też kurczaczek lub królik. Ja użyłam jeszcze koralików, które dodają wiele uroku i można nimi zakryć niedoskonałości. 

Ozdabianie koszyczka nie zajęło mi wiele czasu,a widać dużą zmianę w jego wyglądzie. 



Jak u was przygotowania do świąt? :)






6 komentarzy:

  1. Piękny koszyczek :)
    Ja jeszcze jestem w fazie sprzątania :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby ozdobić koszyczek nie potrzeba wiele rzeczy a i tak będzie cudownie wyglądał. Twój jest śliczny. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie przystrojony! U mnie wszystko już gotowe! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny koszyczek!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje. Motywuje mnie to do dalszego tworzenia.

Postaram się zajrzeć do każdego bloga, którego adres zostawicie mi w komentarzu :)